Закупівля товарів, робіт та послуг державними лісогосподарськими підприємствами Івано-Франківської області за державні кошти проводиться за допомогою Системи електронних закупівель «APS Tender Система управління закупівлями».
Система APS TENDER являється комплексом інформаційних і технічних рішень, що забезпечує взаємодію Покупця (Замовника) з Продавцем (Контрагентом) через електронні канали зв'язку на всіх етапах укладення угоди. Основною відмінною рисою даної системи можна виділити можливість залучення до процесу закупівлі технічних експертів Замовника, повної автоматизації оцінки пропозицій Контрагента, а також допомога у виборі рішення, в незалежності від складності структури торгової документації (критеріїв, специфікацій і т.д.)
Система електронних закупівель (СЕЗ) «APS Tender Система управління закупівлями» – програмне забезпечення, призначене для:
• реєстрації та затвердження потреб на закупівлю товарів, робіт та послуг;
• проведення тендерних процедур та вибору Постачальників;
• організації документообігу;
• розміщення та контроль виконання замовлень Постачальниками;
• отримання аналітичних даних про виконання закупок, Постачальників та процесів, що виконуються в цій системі.
Програмне забепечення доступне за адресою:
- кабінет Продавця (Контрагента): https://liac.aps-tender.com
- кабінет Покупця (Замовника): https://liac.aps-tender.com/owner.dll